23 Nisan 2015 Perşembe

Beauty Essentials Yüz Temizleme Cihazi

Herkese merhaba!

Bugün sizlere son zamanlarda oldukça popüler olan elektronik yüz temizleyicilerden bahsedeceğim.Benim almaya karar verdiğim dönemde Braun bu tarz bir ürün çıkarmıştı.Ona şans vermek istedim,araştırdım,yorumları okudum ve memnun kalanların çok olduğunu görünce almaya karar verdim.Sonra Watsons'a gittiğimde Beauty Essentials markasının yüz temizleme cihazının orada satıldığını gördüm.Fiyatı diğerlerine göre oldukça uygundu bende bir şans vermek istedim.Alalı 3-4 ay gibi bir zaman oldu.Şimdi size yorumlarımdan bahsedeceğim.İlk olarak ürün şöyle bir kutuda;
Ve bence çok büyük bir artı olan çok tatlı pembe bir saklama kutusunda;
Ürün 1 tanesi silikon olan 3 tane fırçayla geliyor.Fırçaların kılları yumuşacık ve yüzümde hiç bir şekilde tahrişe neden olmadı.
Aynı zamanda cihazın boyutu ne çok büyük ne de çok küçük,elinize tam oturuyor ve bu kullanım kolaylığı sağlıyor.
Ben tüm bunlara rağmen memnun kalmadım son bir kaç haftadır neredeyse hiç kullanmıyorum.Neden mi?
Öncelikle ürünün hızının 2 aşamalı olması gerçekten çok iyi bence.Hassas olan yerlerde daha yavaş kullanabilirsiniz.Ama yüzünüze tuttuğunuzda temas ettiği için hızı düşüyor ve çok yavaş dönmeye başlıyor.(Bunu instagrama video olarak yükledim makeupandgetdressed ismiyle beni bularak izleyebilirsiniz.).Bu benim için en büyük eksisi çünkü alın bölgesi gibi hassas olmayan bölgelerde bastırarak kullanmak istediğimde artık hiç dönmüyor ve duruyor.
Titreşimle değil de dönerek çalıştığı için cildin elastikiyetini bozabileceğini öğrendim.Bu endişeyle de içimden hiç kullanmak gelmiyor.
Temizleme açısından bakarsak; daha önce elimde ya da bildiğimiz plastik yüz temizleme fırçasıyla yıkıyordum yüzümü.Onlara kıyasla gözeneklerimi daha iyi temizlediğini söyleyebilirim.Fırçalarının temizliği de kolay ve kısa sürede kuruyorlar.
Cihaz 2 pille çalışıyor.Benim için bu çok büyük bir eksi değil ama şarjlı olması daha iyi olurdu sanırım.
Saydığım gibi artıları da var ama eksileri onları götürüyor bence.O yüzden tavsiye etmiyorum.Fiyatı 80 TL civarındaydı ben indirimle 40 TL gibi bir fiyata almıştım.

Benim Beauty Essentials yüz temizleme cihazıyla ilgili söyleyeceklerim bu kadardı.Siz hiç böyle bir ürün kullandınız mı?Memnun musunuz?Bana tavsiye eder misiniz?

Umarım faydalı olmuştur,bir sonraki yazıda görüşmek üzere!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder