19 Nisan 2015 Pazar

Egzama için şampuan önerisi

Herkese merhaba!

Yaklaşık 6-7 aydır saç diplerimde egzama var.Olanlar bilir gerçekten çok rahatsız edici birşeydir.Olan yerler kaşınır,kabuk kabuk dökülür,saç dipleri nefes almadığı için saçlarınız dökülür.Egzama mevsim geçişlerinde olurmuş eczanedeki görevlinin bana anlattığı kadarıyla sonra geçermiş.Benimkiler baya uzun zaman benimle yaşadılar resmen.Neyse kremler yağlar denedim,doktorlara gittim olmadı geçmedi bir türlü.Sonrasında bir eczaneye gittim ve ordaki bayan bana Ducray markasının şampuanlarını ve kremini önerdi.2 tane şampuan kullandım.İlki Ducray kelualDS şampuan.
Bu şampuanı haftada 2 kere kullandım.Bir miktar alıp ıslak saç diplerime 5-6 dakika masaj yaparak uyguladım.Vaktim olduğunu günlerde saçımda beklettim.Çok fazla köpürmüyor ondan temizlemeyeceğini düşünüyordum ancak temizlemesi normal bir şampuan kadar olmasa da iyi diyebilirim.
2.olarak Ducary elution şampuanı kullandım.

Diğer şampuanı kullandığım günler dışındaki günlerde bunu kullandım.Yine aynı şekilde bir miktar alıp ıslak saç diplerime masaj yaparak uyguladım.Temizlemesi gayet iyi,başka bir şampuan kullanma ihtiyacı duymadım.
Benim aldığım zaman kelualDS şampuanı alana elution hediyeydi.Ben ikisini 49 TLye almıştım.
Bunlara ek olarak krem kullandım;Ducray kelualDS krem.
Bu kremi de duşa girmeden 1 saat önce kuru saçıma ve duştan çıktıktan sonra nemli saçıma uyguladım.Tüplü olduğu için direk sıkarak saçınıza uygulayabiliyosunuz,elinize sıkıp sürmenize gerek kalmıyor.Kremin fiyatı da 49 TLydi.
Ben tüm bu ürünleri 6 hafta boyunca kullandım.Zaten birkaç yıkamadan sonra egzamanın yarattığı o kabuk kabuk görünüm derinizden kalkıyor ve daha çok ortaya çıkıyor.Bırakmanıza gerek yok kullanmaya devam edin sonrasında tamamen geçiyor o görüntü.Benim 2 haftada tamamen yok olmuştu ancak 6 haftayı tamamlayıp o şekilde kullanmayı bıraktım.Egzamalarımı tamamen geçirdi.Çok memnun kaldım.

Bu konu hakkında söyleyeceklerim bu kadardı.Siz hiç Ducray markasına ait bir ürün kullandınız mı?       Bir sonraki yazida gorusmek uzere!

4 yorum:

  1. Biz Iowa City, Amerika Birleşik Devletleri'nde bulunan Iowa Lutheran Hastanesi temsilcisiyiz, bir kez daha hastalarımız için böbrek almak için buradayız ve onlar kurtarmak için bir böbrek bağışlamak isteyen herkese iyi bir miktar para ödemeyi kabul etmişlerdir. Bir bağışçı olmak ister veya bir Hayatı kurtarmak istiyorsanız, aşağıdaki e-postada bize yazabilirsiniz.

    Bu, sizin için tamamıyla zengin olmanız için bir fırsattır. Bizimle% 100 güvenli işlem garantisi veriyoruz ve garanti ediyoruz, her şey yasalara uygun böbrek bağışçılarına göre yapılacaktır.
    Artık daha fazla zaman kaybetmeyin, lütfen bize iowalutheranhospital@gmail.com adresinden yazın.
    Ayrıca whatsapp +1 929 281 1248 numaralı telefondan bizi arayabilir veya bizimle iletişime geçebilirsiniz.

    Iowa Lutheran Hastanesi.

    YanıtlaSil
  2. Bir hayatı kurtarmak için bir böbrek satmak isteyen 18 yaşından büyük ciddi böbrek vericileri arıyoruz ve her bağışçı için iyi bir teklif ve diğer tazminatlarımız var.
    Bizim sürecimiz hızlı ve güvenliğiniz garantilidir.
    Lütfen bize ulaşın iowalutheranhospital@gmail.com
    Ayrıca whatsapp +1 929 281 1248 numaralı telefondan bizi arayabilir veya bizimle iletişime geçebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  3. Bu, böbrek satmak isteyen herkese açık bir ilan, böbrek nakli ihtiyacı olan hastalarımız var, bu nedenle böbrek satmakla ilgileniyorsanız, lütfen iowalutheranhospital@gmail.com adresindeki e-posta adresimizden bizimle iletişime geçin.
    Ayrıca +1 515 882 1607 numaralı telefondan whatsapp'ı arayabilir veya bize yazabilirsiniz.

    NOT: Güvenliğiniz garanti altındadır ve hastamız, onları kurtarmak için böbrek bağışı yapmayı kabul eden herkese büyük miktarda para ödemeyi kabul etmiştir. Sizden haber almayı umuyoruz, böylece bir hayat kurtarabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  4. Bu Mayo Clinic'ten genel bir mesajdır ve böbrek satın almakla ilgileniyoruz, eğer bir böbrek satmak istiyorsanız, lütfen aşağıdaki e-posta adresimizden doğrudan bizimle iletişime geçin.
    mayocareclinic@gmail.com
    Not: Bu güvenli bir işlemdir ve güvenliğiniz garanti edilir.
    Daha fazla bilgi için lütfen bize bir e-posta mesajı gönderin.

    YanıtlaSil