27 Nisan 2015 Pazartesi

Saç Bakım Rutinim 2015

Herkese merhaba!

Saç bakım dendiğinde benim için akan sular duruyor aslında.Çünkü saçlarım dalgalı,çok kuru ve uçları çok ince.Kim hangi üründen memnun kaldıysa koşa koşa onu alıp deniyorum.Bu yüzden çok fazla ürün denedim.Şu sıralar kullandığım ürünlerden memnunum,sizinle de paylaşmak istedim.İşte kullandığım ürünler;

1)Gliss kuru,kırılgan ve ince saçlar için yeni çıkardığı serisi
John Frieda,Live Clean gibi pek çok marka şampuan kullandım ancak bu şampuandan memnun kaldığım kadar hiç birinden kalmadım.Kimi saçımı çok kuruttu,kimi güzel temizlemedi ama Gliss'in bu serisini çok beğendim.Temizlemesi çok güzel,saçımdaki nemi koruyor,saçım mat görünmüyor.Son zamanlarda çok memnunum,uzun zamanda kullanacağımı düşünüyorum.

2)Watsons bira özlü saç bakım maskesi
Uzun zamandır saç bakım kremi yerine maskeleri kullanıyorum.Pek çok markanın maskesini denedim ancak Watsons'ın bu bira özlü maskesi bence çok güzel nem veriyor ve saçlarımı yumuşacık yapıyor.Bu maskeyi saçlarımı şampuanla yıkadıktan sonra uçlarına sürüyorum ve 2-3 dakika bekledikten sonra duruluyorum.Ürün çok yoğun bu yüzden çok fazla almanıza gerek yok az miktarı bile yeterli oluyor.Bira gibi kokuyor diye düşünmeyin sakın kokusu da gayet güzel.

3)Elseve mucizevi yağ
Bu yağı duymayan,bilmeyen kaldı mı bilmiyorum ama benim de uzun zamandır kullandığım tek saç bakım yağı.Saçlarıma parlaklık ve yumuşaklık veriyor.Kaç şişe bitirdim bilmiyorum ve hala yedekte tutuyorum.Saçlarım boyalı olmasına rağmen sarı kapaklı olan her saç tipine uygun olanını kullanıyorum çünkü kırmızı kapaklı boyalı saçlar için olanı çok sıvı ve içinde yağ olduğunu hissedemiyorsunuz.Hafif nemli saçımda saç uçlarıma uyguluyorum.

4)John Frieda bukle belirginleştirici saç köpüğü
Saçlarıma ne yazıkki bu tarz bir ürün kullanmam gerekiyor.Kullanmadığımda kontrol altına alamıyorum.Bu saç köpüğünden çok memnunum.Saçlarımı kesinlikle sertleştirmeden çok güzel bir şekilde kabarmasını önleyip kolay şekil vermemi sağlıyor.Aynı zamanda saçımda ağırlık yapmıyor.Hafif nemli saçıma uyguluyorum ve sonuç gerçekten çok iyi.

5)Yves Rocher saç şekillendirici sprey
Saç köpüğü kullanmama rağmen saçlarım yine de kabardıysa ya da yıkadıktan sonraki gün saçımı kullanıcaksam bu spreyi sıkıyorum.Kabarıklığını alıyor ve o ince ince tepelerden ordan burdan çıkan saçları kontrol altına alıyor.Nemli ya da kuru saçınıza sıkıp elinizle saçınızı bölüm bölüm sıkarak şekil verebilirsiniz.Çok fazla sıkınca yapış yapış yapabiliyor,dikkatli kullanmanızı öneririm.Aynı zamanda o kadar ferah ve güzel bir kokusu var ki anlatamam.Silikon ve paraben içermiyor.

6)Dax Supergro saç uzatan maske

Bu maskeyle ilgili detaylı bir yazı yazmıştım.Yazısı için tıklayabilirsiniz.

Kullandığım ürünler bu kadardı.Bence saçları çok nemli ya da çok kuruyken taramamak da kullanılan ürünler kadar önemli.Ben saçlarımı yıkadıktan sonra şöyle bir havluda 10-15 dakika bekletip öyle tarıyorum;
Nasıl durduğunu göstermek için de internetten böyle bir fotoğraf seçtim;
Aynı zamanda büyük bir tarakla saçlarımı önüme atarak uçlarından diplerine doğru tarıyorum.
Ben bu tarağı Gratis'ten almıştım.Sanırım bendeki argan yağlı olanı.Çok memnunum,böyle bir tarak arıyorsanız bakabilirsiniz.

Benim saç bakım rutinim bu şekildeydi.Siz hangi ürünleri kullanıyosunuz?

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere,herkes için güzel bir pazartesi olsun!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder