4 Ağustos 2015 Salı

John Frieda Sheer Blonde Go Blonder Saç Açıcı Sprey

Herkese merhaba!

Bu ürünü aslında uzun zamandır kullanıyordum ancak saçlarım istediğim renge gelene kadar yorumlarımı kendime saklamak istedim.Daha önce bu tarz ürünler ülkemizde vardı ancak hiç biri boyalı saçlara uygulanmıyordu.Benim saçlarımda ombre olduğu için bu ürünü gördüğümde inanılmaz mutlu oldum.
Kullanım Şekli:En iyi sonuç için,bakım kremi uyguladıktan sonra havluyla ıslaklığı alınmış saça sıkınız,daha sonra şekil veriniz.Etkili renk açma için,saç kurutma makinesiyle kuruttuktan sonra saç düzleştiricisi veya saç maşası kullanınız.İki saç yıkama arasında sadece bir kez kullanınız.Sadece temiz ve ıslak saça uygulayınız.İki boyama arasında 10 defadan fazla kullanmayınız.

Arkasında yazan talimat böyle.Peki ben nasıl kullandım?Önce size saçlarımın açılmadan önceki halini göstereyim.



Saçlarımın rengi ombre yaptırdıktan sonra bu şekildeydi.Ben yaklaşık 1 hafta 10 gün boyunca her yıkamadan sonra havluyla kuruladığım saçlarıma uyguladım.5-6 kere sıkıp tarakla taradım.Saçlarımı kuruttum ve maşayla şekil verdim.Diplerinin de açılmasını istediğimden diplerine de uyguladım.1.kullanışımda bile sonuç beni şaşırttı.Saçlarım görüldüğü gibi çok ince ve çok az saçım var ama yine de hiç bir şekilde zarar vermedi,yıpratmadı saçlarımı.10 defadan fazla kullanılmaması gerektiği söyleniyor ama ben ara ara kullanıyorum hala ve 10dan daha fazla kullanmışımdır.O konuda da bir zararını görmedim.Saçlarımda turunculaşma da gözlemlemedim.Artık herkes saçlarını mı boyattın diye sormaya başladı.Gelelim sonuca;
Geçtiğimiz günlerde bir anda saçlarımı kestirme kararı aldım ondan uçlardaki sapsarı olan kısımlar gitti ancak önümde olan renk uçlarındaydı tamamen.Diplerdeki açılma beni oldukça şaşırttı,sonuçtan oldukça memnun kaldım.

Bu ürünün Watsonslarda bulabilirsiniz.Ben 30 ₺ ye almıştım.

Çok memnun kaldığım bu ürün hakkında söyleyeceklerim bu kadardı.Siz bu tarz bir ürün kullandınız mı?
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere,herkes için çok güzel bir gün olsun!

5 yorum:

  1. Güzel blog ancak gfc yok takibe alamıyorum :(

    YanıtlaSil
  2. Tesekkur ederim ancak gfc de bi sorun var bir turlu yapamadim hata veriyor :(

    YanıtlaSil
  3. merhaba benimde saçlarımda röfle var sarıdan bir türlü vazgeçemiyorum bende dipleri gelen saçlarıma deneyebilirim.Bende bloguma beklerim daha yeniyim ve sayfanızı çok beğendim. ii günler :)
    http://jiyandaaldan.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet guzel bir urun,bende hemen bakiyorum blogunuza :)

      Sil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil