23 Eylül 2015 Çarşamba

Bitenler #2

Yağmurlu bir İzmir gününden herkese merhaba!

Uzun zamandır biriktirdiğim bitenlerimi bugün sizlerle paylaşmak istedim. Daha önce de söylediğim gibi bitenler yazılarını çok faydalı buluyorum. Şimdi gelelim benim bitenlerime;

1)Morfose-milk therapy
Kokusuna aşık olarak aldığım bir üründü kendisi. Köpük formda,çalkalayıp elinize bir miktar sıkıyor ve şaç uçlarınıza sürüyorsunuz. Saç şekillendirme ve beslemede çok beğendiğim bir ürün oldu. Saçlarımı hiç sertleştirmeden çok güzel şekillendiriyor ve ihtiyacı olan nemi sağlıyor. Şu an elimde bir tane daha var ancak o da biter bitmez yeni çıkan çikolatalısını mutlaka alacağım. Fiyatı 20 ₺.

2)Palmolive Body Butter-Vanilya aşkı
Palmolive markasının duş jellerini gerçekten çok seviyorum. Hem kokuları çok güzel ve kalıcı hem de vucüdumu çok güzel nemlendiriyor. Favorim çikolatalı ancak vanilyalısını da oldukça beğendim. Fiyatı sanırım 13₺. 

3)Nivea Aqua Sensation-Canlandırıcı temizleme jeli
Bittikçe mutaka aldığım bir ürün kendisi çünkü makyajımı bu ürünle çıkartıyorum. Göz ve yüz makyajımı çok güzel çıkartıyor. Makyajımı çıkartmada böyle ürünleri kullanmayı tercih ediyorum çünkü daha iyi temizlendiğini düşünüyorum. 5 ya da 6 kez aldım bu ürünü ve almaya da devam edeceğim. Fiyatı 20₺. 

4)Sephora-Çift fazlı göz makyajı temizleme suyu
Bu tarz ürünleri çok fazla sevemiyorum. Hem çok yağlı hem de maskaramı çıkartmak için pamuğa defalarca dökmek zorunda kalıyorum.Bendeki boyu deneme boyu zaten,bu ürün bir setin içerisindeydi. Tekrar almam ancak o seti iyiki almışım çünkü sephora nın toniğini inanılmaz beğendim. Fiyatı set halinde 20₺. 

5)Givenchy Noir Couture-Essence Lash Mania-Essnce I love Extreme
3 rimelden de inanılmaz memnun kaldım. Hepsi hem uzatıp hem kıvırıp hem de hacim veriyor. Bu özellikleri bir arada bulmak oldukça zor ancak bu rimeller bunu gerçekleştiriyor. Givenchy nin fiyatı 98₺. Essence rimellerin fiyatı da yaklaşık 10₺. 


6)Toni&Guy-Kuru Şampuan
Bir daha asla almayacağım bir ürün kendisi. Performansı oldukça başarılı ancak hem saçlarınızda çok fazla beyazlık bırakıyor hem de kokusu gerçekten çok çok çok ağır. Fiyat performans açısından bakarsak Batiste hala favorim. Fiyatı 40₺. 

7)Watsons-Argan yağlı saç maskesi 
Bu ürün bir saç maskesi ancak ben bunu saç kremi olarak kullanıyordum.Saçlarımı yıkadıktan sonra saç uçlarıma sürüp bir kaç dakika sonra yıkıyordum. Daha önce diğer çeşitlerini de denedim bence kokularından başka farkları yok. Argan yağlı olanın kokusunu pek sevemedim sanırım en çok sevdiğim biralı olan. Fiyatı 10₺ olması lazım. 

8)John Frieda-Saç Köpüğü
Morfose markasına ait ürünü kullanmadan önce bu ürün hayatımın saç köpüğüydü ancak o ürünü kullanmaya başladıktan sonra bu saç köpüğünü tekrar almadım. Performansları çok yakın,ikisi de saçı sertleştirmeden çok güzel şekillendiriyor ama Morfose markasına ait ürünün saçımı nemlendirdiğini de hissediyorum bu yüzden bu ürünü tekrar satın almadım. Fiyatı 28₺. 

9)Elseve-Mucizevi Yağ
Bu üründen kaç tane bitirdim inanın artık ben bile sayamadım. Saçıma çok güzel bir parlaklık ve nem veriyor. Her duştan elimin gittiği ürünlerden biri. Şu an yedekte de bu yağdan var ama sanırım artık hep aynı ürünü kullanmaktan sıkıldım. Bu tarz yeni ürün arayışındayım. Fiyatı 10₺. 


Benim son zamanlarda bitirdiğim ürünler bu kadardı. Sizin son zamanlarda severek kullandığınız ürünler hangileri? 

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere,çok güzel bir gün olsun!

2 yorum:

  1. Güzel yazilariniz var takibe aldim bende bloguma beklerim :) Nurluguzellik.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  2. Güzel yazilariniz var takibe aldim bende bloguma beklerim :) Nurluguzellik.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil