23 Haziran 2015 Salı

Essence Soo Glow Highlighter/Aydınlatıcı İncelemesi

Haftanın ortasından herkese merhaba!

Uzun zamandır güzel ve uygun fiyatlı bir aydınlatıcı arayışındaydım ve mükemmel bir aydınlatıcıyla tanıştım.Ta daaa;
Essence soo glow cream to powder highlighter.Kendisi krem yapıda,şampanya renginde içinde çok güzel yansımalar bulunduran bir aydınlatıcı.
Pigmentasyonu oldukça yüksek elimi sadece bir kere değdirip sürmemle bu kadar net bir görüntü verdi.Kalıcılığı da çok iyi,her zaman eve döndüğümde hala kaldığını gözlemliyorum.Verdiği o ıslak görünümü de çok seviyorum.Sürümü de çok kolay ancak dikkatli bir şekilde yaymanız ve makyajınızla bütünleştirmeniz gerekiyor yoksa hiç alakasız bir şekilde kalıp gibi duruyor.Elmacık kemiklerimin üzerine parmaklarım yardımıyla uyguluyor ve güzelce dağıtıyorum.Elmacık kemiklerimin daha belirgin olmasını sağlıyor ve makyajımın daha ıslak görünmesini sağlıyor.Daha net bir görüntü isterseniz elmacık kemiklerinizin altına bronzer uygulayabilirsiniz.Uygulanmis haliyse bu sekilde;



Bulmak ne yazık ki benim için zor oldu.Güzelyalı Rossmanda bulabildim en sonunda.Fiyatı 9.25.Fiyatına göre performansı çok iyi olan ürünlerden biri kesinlikle,bulduğunuz yerde kaçırmayın derim.

Bu aydınlantıcı kesinlikle benim favorim oldu.Umarım faydalı bir yazı olmuştur.Sizin favori aydınlatıcınız hangisi?

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere,gününüz çok güzel geçsin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder