1 Ocak 2016 Cuma

Favori Essence Ürünlerim

Yılın ilk gününden herkese merhaba!
Bugün Essence markasına ait favori ürünlerimden bahsedeceğim.

1.Essence-Camouflage Cream Concealer 
Benim sorunlu gözaltılarım yok ancak gözaltı kapatıcısı kullanmayı çok seviyorum. Bu ürün de kesinlikle favorilerimden. Çizgilere dolmadan orta düzeyde bir kapatıcılık sağlıyor.

2.Essence-Eyeshadow 21
Pigmentasyonu beni şaşırtacak kadar yüksek olan bu far kesinlikle hayat kurtarıcım. Tek başına sadece katlanma bölgesini dağıtarak kullanılabilecek ya da sadece katlanma bölgesine uygulanabilecek çok kullanışlı bir ürün. Uzun zamandır elimin sıklıkla gittiği farlardan. 
 
3.Essence-İ love Extreme Rimel
Bir rimelden ne beklersiniz? Kirpiklerinizi dolgunlastırmasını mı,uzatmasını mı yoksa kıvırmasını mı? Ben hepsini bekliyorum ve bu rimelde hepsini bulabiliyorum. Aynı zamanda topaklanma ve akma yapmıyor. 

4.Essence-Make me Brow
Kaşlarımı farla doldurmaktan değil bir kaş maskarası ile renklendirmeyi ve sabitlemeyi tercih edenlerdenim. Fırçasının küçük oluşu ile bu ürün favori kaş maskaram. 

5.Essence-Lipliner 06 Mauve 
Essence markasının dudak kalemleri tek kelime ile müthiş. Dudakları kurutmuyor ve oldukça kalıcılar. Benim favori rengkm ise Satin Mauve. Çok farklı ve her tenk rengine gidecek bir renk olduğunu düşünüyorum. 

2016 sizin yılınız olsun ve tüm dilekleriniz gerçek olsun. 
 
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder