19 Temmuz 2015 Pazar

Bitenler #1

Bayramın son gününden herkese merhaba!

Öncelikle herkese iyi bayramlar!Biten yazılarının ürünler hakkında çok daha fazla bilgi verdiğini düşünüyorum bu yüzden hazır bitenlerim biraz birikmişken bu yazıyı geciktirmeden yazmak istedim.Fiyatlarını hatırladıklarımı yazacağım ama ne yazıkki hepsini not etmemişim.Haydi başlayalım;

1)Le Petit Marseillais-Portakal Çiçeği Banyo ve Duş Jeli
Artık çoğu kişi bu markayı biliyor.Benim aldığım ilk ürünü bu duş jeliydi.Fazla çeşidi kalmadığı için bu kokusunu tercih ettim ancak kokusunu çok beğenmediğimi söylemek zorundayım.Kötü kokmuyor tabiki ama mükemmel de kokmuyor bence.Bununla beraber yapısını inanılmaz beğendim.Yumuşacık,cildi kurutmayan bir duş jeli.Çok da güzel köpürüyor,temizlemesini de oldukça beğendim.Fiyatını yanlış hatırlamıyorsam 8.90 ₺.

2)Loreal Paris Üç Etkili Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu
Dün öğrendim ki Loreal'in içeriği Garnier'in makyaj temizleme suyuyla aynıymış.Oysa ki ben Loreal'i daha çok beğenmiştim.Garnier'ı kullanırken 3 pamuk harcıyordum makyajımı çıkarmak için ama bu üründe 1 ya da 2 pamuk yeterli oluyordu.Yine de bu ürünün büyük bir kısmını kardeşim kullandı,ben makyajımı yıkayarak çıkarmayı daha çok seviyorum.Bu tarz ürünleri genelde makyajımda düzeltmek istediğim bir yer olursa onun için kullanıyorum.Yenisini alacağım ancak hangisi olur henüz karar vermedim.Fiyatı 18 ₺.

3)Garnier Saf&Temiz Neem Arındırıcı Temizleme Jeli
Bu ürünü alalı uzun zaman oluyor aslında.Bir ara kasa yanında bu şekilde deneme boyları satılıyordu.Deneme boyu ürünleri gerçekten çok seviyorum,o ürün hakkında bir fikrim oluyor ve böylece büyük boyunu alıp almayacağıma karar veriyorum.Bu ürün de beni çok tatmin eden bir ürün değildi,sıradan bir yüz yıkama jeliydi.Yüzümü kurutmadı,sivilce çıkartmadı ama çok iyi temizlediğini düşünmediğim için tam boyunu satın almadım.Deneme boyunun fiyatı 1₺.

4)Flormar Invisible Pores Pore Minimizer Yüz Bazı
Malesef büyük gözeneklerim olduğu için makyaj bazlarıyla aramın hep iyi olması gerekiyor.Bu ürünü bir indirimde denemek için almıştım ve oldukça beğenmiştim.Silikon gibi bir yapısı olmasına rağmen sürünce kadifemsi bir yapıya dönüşüyor.Gözeneklerimi sildi dersem yalan olur ama günlük kullanım için oldukça azalttı.Benim yüzümde makyaj zaten uzun süre duruyor,o açıdan pek gözlemleyemedim.Üretim kalktığını duydum ama umarım doğru değildir,denk gelirsem mutlaka yenisini alacağım.Fiyatı yanılmıyorsam indirimle 9.25 ₺ idi.

5)Nivea Aqua Sensation Canlandırıcı Bakım Kremi
Nemlendiricim olmadan asla! Yüzüm çok kuru değil ancak nemlendirici sürmeden asla yapamam,yüzüm çok geriliyormuş gibi hissediyorum.Bu su bazlı bir nemlendirici bu yüzden yüzümde parlama yapmadı ancak nemlendirmesi biraz daha fazla olsaydı mutlaka yeniden alırdım.Fiyatı 28 ₺.

6)Kiehl's Ultra Facial Cream 
Bu ürünü bitirdiğimde "İzmirde neden Kiehl's yok"diye ağlamak istiyordum.En en en sevdiğim nemlendiricim.Parlama yapmıyor,çok güzel nemlendiriyor.Yüzümde sivilceye ya da herhangi bir kızarıklığa neden olmadı.Sürdükten kısa bir süre sonra emiliyordu ancak bu ürüne her zaman erişme şansım olmadığı için hala bu ürüne benzer bir nemlendirici arayışındayım.Fiyatı 70  ₺.

7)Pure Beauty White&Bright Serum
Bu ürünü gördüğünüz yerde koşarak uzaklaşın.Ben bu kadar işe yaramayan bir ürün görmedim.Kremsi bir yapıs var ancak sürdüğünüzde yapış yapış oluyor ve emilmek bilmiyor.Bitirene kadar neler çektim,sabrettim bu sefer olmaz belki diye ama her seferinde aynı sorunla karşılaştım.Pure Beauty'nin yüz bakım ürünlerinin kendine has bir kokusu var bence ve o koku beni inanılmaz rahatsız ediyor.Fiyatını ne yazık ki hatırlamıyorum.

8)Nivea Pearl&Beauty 
Ben roll on ve deodorantta temizlik kokan ürünleri çok seviyorum,bu ürünü de kokusu gerçekten çok güzel.Verdiği kuruluk hissi de öyle ancak ben çok fazla roll on kullanan biriyim ve bu tarz ürünler zararlı olduğu için artık eczaneden aldığım başka bir ürünü kullanıyorum.Fiyatı 8 ₺ civarında olması lazım.

Benim bitenlerim şimdilik bu kadardı,umarım faydalı bir yazı olmuştur.

Sizin tekrar tekrar aldığınız ürünler neler?
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere,gününüz çok güzel geçsin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder