10 Temmuz 2015 Cuma

Bayram Indirimi Alışverişi 2015

Herkese merhaba!

Bayram indirimini görür görmez soluğu alışveriş merkezinde aldım.Hangi markada yüzde kaç indirim var tam bilmiyorum ancak Note markasını çok kaliteli bulduğum için benim için en güzel haber Rossmanlarda 1 alana 1 bedava olmasıydı.Pamuk,aseton tarzı şeyler artık çok klasik olduğu için onları göstermemeye karar verdim.Gelelim benim aldıklarıma;

1)Note Mattemoist Lipgloss 401 Matnude
Note markasıyla ilk tanıştığımda da bu rujlarından almıştım ve hayatımın rujlarından biri oldu kesinlikle.Ben mat rujları çok seviyorum ancak önemli olan dudağımı kurutmaması.Bu rujda öyle bir problemle karşılaşmıyorsunuz.Sürerken yumuşacık sonrasında matlaşıyor.Kalıcılığı da oldukça yüksek.Çok fazla renk seçeneği yok bence.2-3 tane günlük tonlarda rengi var diğerlerinin rengi oldukça koyu.Bu rengi içinde kahvelik ve pembelik barındıran bir nude.Favori rujlarımdan olacak gibi görünüyor.Fiyatı 24.90 

2)Pastel Day long lipcolor-20
Uzun zamandır bu rujları denemek istiyordum,bu indirim çok iyi bir fırsat oldu benim için.Daha önceki yazılarımı okuyanları duyar gibiyim;"ya bu rujların hepsi aynı" diye ama değil ya valla değil yani hepsinde bir noktada farklılık var :) Bu ruj Note a göre biraz daha pembe bir nude.Henüz sürmedim ancak yapısı biraz kuru geldi ama umarım dudak çizgilerime dolmaz.Onun dışında rengine gerçekten bayıldım.Fiyatı 13.80 

3)Emily dudak kalemi-201
Ben dudak kalemlerini ruj olarak kullanmayı çok seviyorum.Hep Essence'in dudak kalemlerini alıyordum ancak Emily'inkiler de o kadar övülüyor ki denemesem olmazdı.Çok fazla rengi kalmamıştı bende aralarından bu pembe rengi seçtim.Sürümü çok yumuşak ancak kalıcılığı hakkında şu an için yorum yapamayacağım.Fiyatı 2.50 

4)Rival De Loop Young Eyeshadow Pencil-18 Mauve ve 19 Deep Brown

Daha önce bu kalem farların başka bir renginden söz etmiştim,ne kadar sevdiğimden bahsetmiştim.Bu kalem farlar bence fiyatlarına göre mükemmeller.Pigmentasyonları çok yüksek ve inanılmaz güzel renkleri var.Tam sür ve çık,çok pratik ürünler bence.Tek sorunları çok uzun süre kaldığında göz kapağımda birikme yapabiliyor onu da far bazı yardımıyla çözüyorum.Şimdi sıkı durun ne kadara aldığımı söylüyorum; indirimle 2.50 ₺.

5)Note Luminous Mono Eyeshadow-14 ve 13
1 alana 1 bedava olunca Note farlarını de alıp denemek istedim.Renkleri çok güzel değil mi? Yapıları sedefli ve pigmentasyonları çok iyi.Elimi bir kere değdirmemle bu kadar güzel renk verdiler.Bu farlarla çok güzel makyajlar çıkar bence.Bir tanesinin fiyatı 17.90 

6)Maybeline Color Tattoo-On and on bronze 
Bu krem farlardan o kadar memnunum ki.Kalıcılıkları gerçekten çok güzel.İzmir'in sıcağına her far dayanamaz valla öyle demeyin :) Bu rengini de -ki sanırım artık meşhur rengi demem gerekiyor- almasam olmazdı.Gözlerim renkli olduğu için makyajımda kahve tonlarını zaten çok seviyorum,bu rengin de içinde minicik yansımaları çok beğendim.Gratiste indirim vardı ancak orada bu rengi kalmadığı için ben Watsons'tan aldım.İndirimsiz fiyatı 17.90 ₺.

7)Rival De Loop Young Baked Highlighter 01 Moon Dust 
Aydınlatıcıları inanılmaz seviyorum.Gündüz ya da gece makyajı hiç farketmez,makyajın olmazsa olmazı bence.Bu tonlarda bir aydınlatıcım olmadığı için bir şans vermek istedim ve yapısı hiç ummadığım kadar güzel.Hem allık hem de aydınlatıcı olarak kullanılabilir.Fiyatı 8.90 ₺.

Benim alışverişim bu şekildeydi.Siz neler aldınız?

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere,gününüz çok güzel geçsin!




2 yorum:

  1. Canim gule gule kullan hepsini cok guzeller:) sana bi sorum olcak elca kozmetik alisverisi postunu okudum oraya da yorum biraktim belki gormezsin diye buraya da yazayim dedim sayende ogrendim elca kozmetigi ben de izmirde yasiyorum ama nerde oldugunu bilmiyorum tarif edebilir misin rica etsem? Iyi bayramlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim yorumlarini simdi gordum :) malesef elca izmirde yok,ben istanbula gittigimde almistim. Sana da iyi bayramlar simdiden :)

      Sil